tirsdag 26. april 2011

Hei, alle sammen!

Nå har vi kommet til en fin øy. Det er gøy her.
Her er et bilde av en mann, som slår en blekksprut mot en stein. Han skulle spise den. Det var en fin strand.
Eg sto opp midt på natå med papa og feirte påske. Det var gøy.
Til bestefar: Eg syns det e kjekkast når me e i land og kan leka og fiska. Takk alle så har skrevet noe.
Det e fint på denna plassen. Eg og mamma gjekk opp et kjempe kjempe kjempe høgt fjell i går. Det var kjempe kjekt. Eg savne dokke. Eg fekk ein stor is på toppen av fjellet.

6 kommentarer:

  1. Hei Robert
    Var det ikke skummelt å gå i en by midt på natta selv om pappa var med? Det hadde ikke vært mulig i Haugesund tror jeg.Kan jeg få tippe på høyden av fjellet du var på? 100 meter eller helt opp på Glossa?
    Var iskremen like god som den de har på butikken på Aksdal?
    Nå er det kveld her hjemme, sov godt alle sammen

    SvarSlett
  2. Hei Robert
    No fant eg bloggen din. Så flink du er til å skrive masse som er kjekt å lesa. Her på Bokn får me masse lam, nokre av dei må Faltin gi mjølk frå flaske. Dei blir nok store når du kjem heim. Det ser ut som du har det veldig flott.

    Helsing frå tante Åse

    SvarSlett
  3. Hei Robert
    Har nettopp hørt at dere har kommet til "hovedstaden" eller den største byen på Skopelos øya. Der er det sikkert mer trafikk i gatene, og mange seilbåter i havnen. Se på flagget på båtene om du kan se noen andre med norsk flagg.Hvordan går det med leksene dine, klarer mamma å være lærer i alle fagene, eller deler hun på jobben med pappa?

    SvarSlett
  4. Hei Robert, så mye du er med på! Fikk du smake blekkspruten og? Tenk å få lov til å være oppe om natten! Var det gøy med fyrverkeriet? Du som er så stor en gutt kommer til å huske mye mer enn Mathias og Elise nå du kommer hjem. Klassen din har nok lyst til å høre om alle opplevelsene dine. Følger de med på bloggen? Gleder meg til å høre om fjellturen med mamma

    SvarSlett
  5. Hei, det er Håvard. Eg savner deg. Eg har fått 5 katteunger. Katteungeburstag i 2.Mai.

    SvarSlett
  6. Hei Robert, Mathias og søte Elise, søte Aunty og kule ådne: Julie her:)

    Savne dere såååååååå massssssse. Alle bildene er så kule. Så på aunty sine bilder og, tenk hvis den steinen hadde truffet dere! Hadde dere klær på på bilde hvor dere hopper i vannet? Elise er så søt med de store brillene. Savner dere så mye at jeg må skrive det igjen:) Skulle ønske jeg kunne se dere. Klem fra meg<3

    SvarSlett